piątek, 2 października 2015

Pierwsze podejście do akryli ♥

Ten weekend będzie efektywny, zrobię to, nauczę się tamtego... Tak, obiecuję to sobie co tydzień i nigdy tego nie spełniam. Chciałabym mieć tak silną wolę, żeby jednak choć raz zrobić coś pożytecznego. Chociaż to jest tak samo jak z tą koszulką z napisem "Od jutra będę grzeczna"...

Znacie to uczucie, gdy wasz własny mózg postanowi was strollować? Nie? Czyli jestem jedyna. ;-; Piszę sobie kartkówkę z geografii z Afryki, a mój mózg zamiast wymieniać w myślach po kolei góry, jeziora, rzeki itd., śpiewa sobie "Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun"... Mózgu, serio? Albo specjalnie nastawiam sobie budzik na szóstą, żeby pouczyć się słówek na angielski, a mój mózg mi podpowiada "Wyłącz ten budzik, ja cię obudzę". Po czym budzę się o siódmej i ledwo zdążam do szkoły. No i oczywiście przez to, że mózg postanowił nie obudzić się na czas, nic nie umiem na kartkówkę. Jest jakiś sklep, w którym można kupić normalny mózg? Jeśli tak to proszę o namiary.
________________________________________________________________________________________________ 

Kilka tygodni temu kupiłam farby akrylowe i powiem wam, że już je kocham. ♥ Bardzo fajnie się nimi maluje, polecam. :D Na dole widzicie pierwszy rysunek stworzony akrylami, cudem świata to on nie jest, ale od lat nie malowałam farbami nic, co nie byłoby plakatem do szkoły :>


Miłego weekendu! ♥

14 komentarzy:

  1. Śliczny jest! Ja jakoś nie mam ręki do farb, zostanę przy modelinie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z akrylami nie lubię. No po prostu nie i koniec. Bawię się nimi tylko wtedy, gdy maluję sobie koszulki. :D
    Obrazek wyszedł ślicznie. Ja bym sobie go na ścianę przyczepiła, bo ma fajny, nieco mroczny klimat. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Naprawdę piękne. Lubię malować, ale nie mam na to wiele czasu. Akrylami najfajniej moim zdaniem maluje się na płótnie, a to większe trochę kosztuje :) Ewentualnie płótno jest też fajne do pasteli akrylowych, bo na zwykłych kartach jakoś nie lubię malować. Jedynie na tych ze specjalnego papieru.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, też wolę malować na płótnie, ale ten obraz to była pierwsza próba i na początku chciałam na zwykłej kartce wypróbować jak się maluje akrylami :)

      Usuń
    2. Tak czy siak obraz wyszedł mistrzowsko. Gdybyś go przeniosła na płótno zgaduję, że nie jedna osoba chciałaby żeby ozdobił jego dom :)

      Usuń
    3. Dziękuję za tak miłe słowa :D

      Usuń
  4. Świetny obraz! Naprawdę, jak na 1 raz z akrylami to mega!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny obraz :) Mnie tam jakoś do malowania nigdy nie ciągnęło...
    Jeżeli chodzi o mózg, to standard ;) Zawsze żyje swoim życiem, gdy nie trzeba ;P
    Pozdrawiam,
    Imienniczka ;)

    Zapraszamy na naszego bloga ->klik<-

    OdpowiedzUsuń
  6. Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun, Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun, Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun, Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun, Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun, Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun, Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun, Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun [...] DAGA KOCHAM TWÓJ MÓZG <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój mózg żyje swoim życiem. Nie przeszkadzaj mu w tym :D
    Piękny obrazek *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt fenomenalny teraz tylko piekna biała ramka i cudo na sciane gotowe ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny malunek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Farby akrylowe są świetne. Sama nimi maluję już od jakiegoś czasu i uważam że są bardzo dobre. Dużo lepsze niż plakatowe bo te są nie mają tak intensywnych kolorów.
    Fajny nagłówek

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń