poniedziałek, 7 września 2015

Wyniki konkursu ♥

Dobra ludziska, nie przedłużam. Wiem, że wyniki miały być wcześniej, ale byłam u babci i nie miałam takiej możliwości. Także nie przedłużając, zwycięzca, wyłoniony drogą losowania to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Katt! :)) A tak na osłodzenie nowo rozpoczętego roku szkolnego, wylosowałam jeszcze dwie osoby, które otrzymają nagrodę-niespodziankę. A są nimi: Adrienne i Randaksela! Już piszę do was maile. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu trzech dni - nagrody przejdą na kogoś innego.

Jeśli nie wygraliście, nie martwcie się. Liczba obserwatorów zbliża się do setki - jeśli dobije do tej magicznej liczby, może wymyślę jakiś konkurs i znowu będziecie mogli wziąć udział :))

4 komentarze:

  1. Ale fajnie :D Już wysyłam ci mój adres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym !!! Szkoda że nie zdążyłam się zgłosić... :) Miałyście dzięki temu większe szanse :)
    Redpanther
    ontheothersideofstars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń