środa, 23 września 2015

Paczka ze Sklepiku Dla Was ♥

Jakiś tydzień temu przyszła do mnie paczka ze SDW, więc stwierdziłam, że czemu by jej wam nie pokazać? :)

 Wykrawaczki od Premo, tak długo na nie polowałam *-*

 mini talerzyki do prezentowania wyrobów :D

 serwetki, szkoda, że nie było małej białej, tylko czarna :/

 patera (ona jest z takiej fajnej gumy i można ją wyginać we wszystkie strony :D)

 foremki (i to jest prawdziwy powód zamówienia tej paczki, dostałam zamówienie na zrobienie bransoletki z gumisiami, więc najpierw musiałam zaopatrzyć się w foremkę)

 12 mini pudełeczek (będę musiała dokupić ich więcej, bo są bardzo przydatne ^^)

 300 woreczków strunowych (niby dużo, ale i tak rozpłyną się błyskawicznym tempie)


 dwa silikonowe narzędzie do zacierania zarysowań i linii złączeń na modelinie (kiedyś pokażę wam jak fajnie się sprawdzają)

 5 gram transparentnej fimo

i trochę półfabrykatów (haczyki w Sklepiku są drogie, ale już mi się skończyły, a nie planuję innych zakupów w najbliższym czasie, więc musiałam kupić tu).

No to już wszystko :D

3 komentarze:

  1. Fajna i przydatna paczka :D Też chyba niedługo zrobię jakieś zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że takie rzeczy mozna kupić :P No, ale z drugiej strony wszystkie dziwne rzeczy gdzieś trzeba kupić. Niezwykła paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sówka.
    Kiedyś próbowała ,,flirtować" z modeliną, ale raczej nie przypadłyśmy sobie do gustu. Fajnie jest jednak patrzeć na takie małe cudeńka.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń