sobota, 12 września 2015

Liebster Blog Award ♥

Jakoś w lipcu zostałam nominowana przez Katt (za co jeszcze raz dziękuję :D) do LBA i postanowiłam, że tym razem podejmę się tego wyzwania ^^

Pytania od Katt:

1. Jaką książkę Twoim zdaniem każdy powinien przeczytać?
 "My dzieci z dworca Zoo". 

2. Ulubiony smak lodów?
Pistacjowy i wszystkie sorbety (szczególnie te Grycana) ♥

3. Gdybyś mogła kupić sobie dowolne zwierzę (może być fantastyczne), co byś kupiła? Jakie nadałabyś temu zwierzęciu imię?
Feniksa, zwierzę, które jest nieśmiertelne, potrafi uzdrowić każdą ranę swoimi łzami a na dodatek pięknie śpiewa. *-* A imię? Hmm, w sumie zastanawiam się nad tym od dobrych kilku tygodni i nic nie mogę wymyślić. Powiedzmy, że nazwę go Ash (ang. popiół) :D

4. Zostajesz poddana specjalnemu testowi i żeby go zdać musisz stawić czoło swojemu największemu lękowi. Jaki to lęk? W jaki sposób go pokonujesz?

Jaki to lęk? Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, bo nie wiem, czego się boję. Naprawdę. Ale jakbym miała się nad tym głębiej zastanowić, to chyba stwierdziłabym, że boję się błędów. Boję się, że coś zrobię źle i to odwróci się przeciwko mnie. Boję się przemocy. Chociaż to w pewien sposób sprowadza się do pierwszej odpowiedzi, bo przemoc też jest błędem. Boję się ludzi, którzy ten błąd popełniają. Nie wiem, w jaki sposób mogłabym pokonać ten lęk, więc z pewnością nie zaliczyłabym tego testu.

5. Jaką fikcyjną postać chciałabyś spotkać w rzeczywistości?
Severusa Snape'a ♥

6. Gdzie chętniej spędziłabyś wakacje - na plaży czy w górach?
Ze skruchą przyznam, że nigdy nie byłam w górach. Jednakże mieszkam w Gdyni i większą część każdych wakacji spędzam nad morzem. Kąpanie się w morzu, budowanie zamków z piasku, bieganie brzegiem morza, gra w siatkówkę, czy może być coś lepszego? Chociaż dopiero po wybraniu się w góry mogłabym w pełni odpowiedzieć na to pytanie :)

7. Jakiej ostatnio słuchałaś piosenki? 
W sumie to dzisiaj słuchałam piosenek z filmów reżyserii Tim'a Burton'a. Może się wydawać dziwne, ale wy wiecie (chyba), że kocham bajki. No a swoją drogą Burton to genialny reżyser :D

8. Rolki czy rower?
I to, i to. Nie mogę się zdecydować :v

9. Znalazłaś na ulicy kopertę z napisem Dziś jest Twój szczęśliwy dzień :), a w środku banknot dwudziestozłotowy. Co z nim robisz?
Wychodzę na miasto i kupuję watę cukrową. I wielkiego balona. Albo idę do wesołego miasteczka. :D

10. Na koncert jakiego wykonawcy najchętniej być pojechała?
Na koncert The Jungle Giants. Albo Linkin Park. Albo Eda Sheerana. A zresztą sama nie wiem :v

11. Gdybyś miała szansę za sprawą magii udoskonalić swoją jedną, wybraną umiejętność, co byś udoskonaliła?
Pisanie, marzę o zostaniu pisarką, albo o wydaniu chociażby jednej książki, więc udoskonalenie tej umiejętności bardzo by mi pomogło :D

Moje pytania:
1. Najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałaś?
2. Gdybyś mogła na jeden dzień stać się wybraną postacią, kto to by był?
3. Czy myślałaś kiedyś o tym, aby napisać książkę?
4. Twoje ulubione zespoły/piosenkarki/piosenkarze to...?
5. Bez jakich trzech rzeczy nie wyjdziesz z domu?
6. Wolałabyś posiadać umiejętność czytania w myślach czy latania?
7. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
8. Jesteś realistką, pesymistką czy optymistką?
9. Jesteś duszą towarzystwa czy raczej typem samotnika? 
10. Twoja najukochańsza bajka z dzieciństwa?
11. Cecha, którą najbardziej cenisz w innych ludziach?

Magdę i Noyn Ty'n'ę (jeżeli źle odmieniłam Twój nick to przepraszam) :))


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :* Na pewno odpowiem ;) Też chciałabym mieć feniksa! To niesamowite istoty. I Linkin Park <3
    Co do konkursu to na pewno jeszcze nie przyszły. Musisz się nastawić na dość długi okres oczekiwania. I listu niespodziewaj się wcześniej niż na koniec tygodnia, bo byłam na wycieczce i jeszcze nie odpisałam, ale na pewno to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę wyczekiwać na listonosza :D A wycieczka była fajna? :)

      Usuń
  2. Hej kochana! Bardzo ci dziękuję, że o mnie pomyślałaś jednak nie mogę przyjąć tej nominacji. Z pewnych powodów jestem przeciwniczką tej akcji i nie chcę wychodzić na hipokrytkę. Za jakiś czas jednak planuję zorganizować Q&A, więc jeśli chciałabyś mi zadać jakieś pytanie to właśnie wtedy. Na pewno odpowiem.
    Przepraszam, naprawdę. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz.
    Pozdro.
    ~ Noyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że się nie pogniewam. Pomyślę nad pytaniem :)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację! Na pewno odpowiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała jechać na koncert Linkin Park. ładna sowa, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń