sobota, 1 sierpnia 2015

Konkurs! ~ Dla każdego coś fajnego ♥

Niedawno na moim blogu wybiło 30 000 wyświetleń, więc w nagrodę mam dla Was konkurs. Zarówno fani modeliny, decoupage'u, scrapbookingu i szycia znajdą tutaj coś dla siebie. Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Wam do gustu. :)

 całość

 modelina

 rozetki do ozdabiania prezentów

 kolorowe chusteczki do decoupage'u

muliny

 brokatowe naklejki

 naklejki - ceny

 czarny sznurek (ok. 5 m)

 papierowe serwetki


kawałki filców

Niespodzianką może być zrobiona przeze mnie biżuteria, półfabrykaty lub inne drobiazgi. Nic nie zdradzę, ale będzie to coś fajnego :)

Teraz przejdźmy do tej nudniejszej części - zasad:

Obowiązkowo:
♥ Być publicznym obserwatorem tego bloga (podać swoją nazwę - imię/nick)
♥ Podać swojego maila w komentarzu 
♥ Wstawić baner konkursowy na swojego bloga 

Baner:


Dodatkowo można:
♥ Polubić fanpage na fb KLIK! (+ 1 los)
♥ Napisać o konkursie w poście na swoim blogu (+ 1 los)
♥ Udostępnić link do konkursu na swoim facebooku (+1 los)

Możecie użyć wzoru zgłoszenia:

Obserwuję jako:
E-mail:
Baner:
Lubię na fb: TAK/NIE jako:
Post na blogu: TAK/NIE link:
Udostępniłem/am na fb: TAK/NIE link:

Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jestem ja, właścicielka bloga Kreatywna Dagmara.
2. Fundatorem nagrody jestem ja.
3. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.
4. Za wykonanie obowiązkowych zasad uczestnik otrzymuje 1 los.
5. Za wykonanie każdej z dodatkowych zasad uczestnik dostaje po jednym losie.
6. Konkurs trwa od 1.08.2015 r. do 31.08.2015 r.
7. Wyniki zostaną podane na blogu do tygodnia od zakończenia konkursu.
8. Zwycięzca zostanie powiadomiony o wygranej drogą mailową - ma 3 dni na odpowiedź.
9. W razie, gdy zwycięzca nie odpisze na maila w ciągu 3 dni, losowanie zostanie przeprowadzone ponownie.
10. Nie wysyłam nagrody za granicę.
11. Jeśli nie zgłosi się przynajmniej 15 osób, losowanie się nie odbędzie.
12. Osoby, które po zakończeniu konkursu "odlubią" fanpage na fb lub przestaną obserwować tego bloga, nie będą mogły brać udziału w kolejnych konkursach.

Tak więc zapraszam serdecznie do wzięcia udziału! :))

25 komentarzy:


  1. ♥ Wiktoria Zimnoch
    ♥ margaret113@interia.pl
    ♥ Wstawić baner konkursowy na swojego bloga - nie mam bloga

    Baner:


    Dodatkowo można:
    ♥ Polubić fanpage na fb - zrobione
    ♥ Udostępnić link do konkursu na swoim facebooku (+1 los) - zrobione

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Julkah.
    E-mail: juliahalaszko1999@vp.pl
    Baner: muliniane-cudenka.blogspot.com
    Lubię na fb: TAK/NIE jako: TAK- kacper hahaszko(mój brat)
    Post na blogu: TAK/NIE link:NIE
    Udostępniłem/am na fb: TAK/NIE link: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Lena
    E-mail: jagodowe.placki@gmail.com
    Baner wstawiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę na krzywy ryj, ale zgłaszam się. :D
    Obserwuję jako: Spalona Artystka
    E-mail: spalona.artystka@wp.pl
    Baner: na blogu u dołu ;)
    Lubię na fb: NIE
    Post na blogu:NIE
    Udostępniłem/am na fb: NIE

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Sandra
    E-mail: foodandmore@gmil.com
    Baner: wstawiony
    Lubię na fb: TAK jako: Sandra Marciniak
    Post na blogu: TAK link: http://foodandmore77.blogspot.com/2015/08/konkurs-u-kreatywnej-dagmary.html
    Udostępniłem/am na fb: TAK link: https://www.facebook.com/sandra.marciniak.927/posts/664968760303169

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Klaudia S.
    E-mail: klaudiasujewicz0@gmail.com
    Baner: http://modelingclayart.blogspot.com/ (na dole :) )
    Lubię na fb: TAK jako: Klaudia Sujewicz
    Post na blogu: NIE
    Udostępniłem/am na fb: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością się zgłoszę :D
    Obserwuję jako: Katt
    E-mail: kattomierz@gmail.com
    Baner: na moim blogu (na dole)
    + polubiłam na fb jako Not Really Original
    Przy okazji gratuluję takiej ilości wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fanty ;) Gratuluję wyświetleń :)
    A ja wezmę udział!
    ♥ Obserwuję jako: Sadi
    ♥ Email: zagisama@gmail.com
    ♥ Banner na : www.drunkpriest.blogspot.com
    ♥ Lubie na FB jako Marina Michałowska
    ♥ Udostępniłam link na fb: https://www.facebook.com/zagisama/posts/913145098731079?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział
    Obserwuję jako: Sylwia B,
    E-mail: sartworld@onet.pl
    Baner: sart-world.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje jako Wioleta
    e- mail wiola.wr@wp.pl
    baner: http://wiolamar.blogspot.com/
    lubie na facebooku jako Wioleta Markuszewska.

    Pozdrawiam serdecznie i juz się niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo chętnie!!
    Wioleta rękodzieło-art
    tybur.wioleta@gmail.com
    www.rekodzielo-art.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Deleted Lou
    E-mail: tinistasparasiempre2002@gmail.com
    Baner: http://allbylou.blogspot.com/
    Lubię na fb: TAK jako: Weronika Suplewska
    Post na blogu: TAK link: http://allbylou.blogspot.com/2015/08/konkurs.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Marta Marple
    E-mail: marpleous@gmail.com
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    Lubię na fb: TAK jako: Marta Karcz*****
    Post na blogu: NIE
    Udostępniłem/am na fb: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Mirajena
    E-mail: adrianna.frasz@wp.pl
    Baner: http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com
    Lubię na fb jako Zagubiona w Wyobraźni i jako Adrianna Frasz
    Udostępniłam na fb jako Zagubiona w Wyobraźni.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Czarna Kawa
    E-mail: edyta_to@wp.pl
    Baner: tak - pasek boczny, kreconowlosaa.blogspot.com
    Lubię na fb: nie
    Post na blogu: nie
    Udostępniłem/am na fb: nie

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    Obserwuję jako : sylwia s
    E-mail : kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam fb więc moje szanse na starcie maleją, szkoda- bo nagroda bardzo fajna! :)
    Pozdrawiam i zajrzyj na maila :)

    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: oxdragonxo
    E-mail: wiktoria185000@gmail.com
    Baner: w-tori.blogspot.com
    Lubię na fb: NIE
    Post na blogu:NIE
    Udostępniłem/am na fb: NIE

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się:)

    obserwuję jako:annia
    E-mail: aniahalaszko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Kamila Nogaj
    E-mail: kamilarekodzielo@gmail.com
    Baner: http://kamilanogajrekodzielo.blogspot.com/
    Lubię na fb: TAK/NIE jako: TAK jako Składzik Rzeczy Niebanalnych
    Post na blogu: TAK/NIE link: NIE
    Udostępniłem/am na fb: TAK/NIE link: TAK https://www.facebook.com/skladzikrzeczyniebanalnych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Jull Kreatywna
    E-mail: juliaderyng@wp.pl
    Baner: http://juluss.blogspot.com/
    Lubię ba fb: TAK/NIe link: NIE
    Post na blogu: TAK/NIE link: NIE
    Udostępniłem/am na fb: TAL/NIE link: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1624155784510427&id=1541458239446849

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: lizzie
    E-mail: lizzie@wp.pl
    Baner: nie
    Lubię na fb: TAK jako: Elżbieta Świtulska
    Post na blogu: NIE
    Udostępniłem/am na fb: TAK: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1151202508241687?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  24. Niemalże w ostatniej chwili, ale zgłaszam się i ja. A co tam, może mi się poszczęści pierwszy raz :)

    Obserwuję jako: Natalia Suska
    E-mail: zozol13@buziaczek.pl
    Baner: tak
    Lubię na fb: TAK/NIE jako: Natalia Suska
    Post na blogu: nie
    Udostępniłem/am na fb: TAK/NIE link: https://www.facebook.com/natalia.suska.948

    OdpowiedzUsuń