piątek, 28 sierpnia 2015

Podsumowanie wakacji w zdjęciach ♥

Dawno już nie było postów z tej serii, ale nie miałam zbytnio zdjęć. Od teraz posty z serii "podsumowanie miesiąca" będą się pojawiały tylko wtedy, kiedy będę miała jakieś zdjęcia do wstawienia. 

Wakacje się skończyły, ale wspomnienia zostaną! Ta więc zapraszam do oglądania :))

Truskawencje! 


Ahh te wakacyjne śniadanka ♥



I dlatego cieszę  się, że mieszkam w Gdyni - morze ♥





Sesyjka kwiatków na działce xp



Ohh tak w wakacje nie mogło zabraknąć łażenia po drzewach i zbierania wiśni :p

 Świeża mięta, idealna do lemoniady!

Noo jak już jesteśmy przy temacie lemoniady ^^


Takiego ślicznego motylka napotkałam, aż musiałam mu zrobić zdjęcie :D

 Borówki, moje ulubione wakacyjne owoce, a nerkowce jedne z dwóch najulubieńszych gatunków orzechów (w sumie nerkowce i pistacje mogłabym jeść całymi dniami) :D





Naleśniki, robię naleśniki, biorę bekon to z nim będą naleśniki, naleśniki, robię z bekonem je, naleśnikiii! ♫♫♫ ~ Moje nie były z bekonem, ale piosenka przypasowała :D Kto zgadnie, z jakiej bajki?

Kto lubi fasolki Jelly Bean? Chciałabym zrobić z koleżankami bean boozled challenge. Chociaż smak skunksa, żygów, wosku z uszu i innych pyszności to niezbyt zachęcająca perspektywa :V

Gra w szubienicę, tego też nie mogło zabraknąć w wakacje :D

 Psy ponoć nie lubią upałów... No cóż mój całymi dniami "opalał" się na balkonie. Jakby nie był już dość czarny :p

Oglądamy HP. ♥ Kto zgadnie która część? A przy okazji i mnie, i kubek widać w monitorze :')

Kto 12.08 (dobrze zapamiętałam datę?) oglądał oglądał spadające gwiazdy? Ja zobaczyłam jedną. :V Ale za to napisałam dwa wiersze! Siedzenie do nocy na balkonie sprzyja dobrej wenie. Ale przynajmniej odkryłam, że z mojego balkonu widać Wielki Wóz! :D

Poznajecie? :D Cejrowski podpisywał w Gdyni książki. Swoją drogą "zdjęcie za Ojcze Nasz" mnie rozwaliło :P

 Mało tworzyłam w wakacje, przyznaje bez bicia. Ale żeby nie było to wstawiam chociaż jedną bransoletkę. Jak wam się podoba? :D

Zapp ♥ kto by nie kochał tego loda? No i tak przy okazji: bransoletka ze zdjęcia jest w tych samych kolorach co on (dlatego musiałam zrobić to zdjęcie) :D


A teraz czas na sesję z Festiwalu Kolorów w Gdańsku! Było super! Świetna muza, na scenie wystąpili: MESAJAHofficial, Marika, Czarne Kwiaty Official, Late at Night, DJ Dan! Zaszalałyśmy, z koleżanką kupiłyśmy masę proszków (Julia, jeśli to czytasz, pozdrawiam :D). No i szaleństwo na całego! Nie udało mi się zrobić zdjęcia proszków w powietrzu, ale trudno, mam pełno innych. A teraz zdjęciowa relacja!


 Niesforny kosmyk, uhh :v


 Różowe!



 Kolory wszędzie! :D




 Tak mniej więcej wyglądała ziemia xD


Festiwalowy must have - olejki do kąpieli ♥

 Biedne trampki. Moje ciuchy rozpaczały po powrocie do domu, ale było warto! :V A jakby co: legginsy nie są całe kolorowe od proszków, to nadruk :P

Wcisnęłam się w sukienkę o jakieś najmniej pięć rozmiarów za małą. Pomińmy fakt, że prawie się rozpruła na plecach :v

Czarna wróżka/wróżka śmierci do usług!

Jest tu ktoś z Gdyni? Jeśli tak, to może kogoś zaciągnę na zajęcia teatralne do mdk'u (młodzieżowego domu kultury)? W sumie przez te kilka dni w sierpniu, przez które one trwały nauczyłam się więcej, niż przez całe życie. :D A teraz od września będą się odbywały regularnie przez cały rok, nie wiem jak to pogodzę ze szkołą, ale kit z tym, coś się wymyśli. :v Jakby ktoś dał się wyciągnąć, to uczymy się m.in: dykcji, emisji głosu, postawy, ruchów scenicznych, poprawnej wymowy na scenie, kontaktu z widownią, odgrywamy różne role, scenki, mini przedstawienia, skecze, teledyski...W sumie byłam już księżniczką, babcią terrorystką, Voldemortem, czarną wróżką, czarownicą i wieloma innymi postaciami. :D
________________________________________________________________________________________________ 

Ogólnie te dwa miesiące minęły mi strasznie szybko. Jednak z całą pewnością były udane, a to najważniejsze! :D A wy co robiliście w wakacje?


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia ;P też wpadłam na festiwal kolorów w Pń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia , szkoda tylko że wakacje się skończyły ;(
    Jeszcze tylko 10 miesięcy do wakacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, uwielbiam croissanty i truskawki. Bransoletka śliczna. Zrobiłaś ją z muliny? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pozytywne zdjęcia!! :) fajny blog, będę zaglądać.
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń