środa, 22 lipca 2015

Pluszak szopomisiowaty ♥

Patrzę na kalendarz i z przerażeniem stwierdzam, że minęła prawie połowa wakacji. To mnie przeraża. Czasie! Nie uciekaj tak szybko! ._. Dobra. Muszę się ostro zmotywować i wreszcie coś ulepić/narysować/namalować/zrobić bransoletkę, cokolwiek! Chyba dopadło mnie wakacyjne lenistwo...
________________________________________________________________________________________________ 

Zdjęcia tegoż oto pluszaka grzeją miejsce na moim dysku już od dobrego miesiąca. Jakoś nigdy nie miałam okazji Wam ich pokazać. :p Czytając tytuł możecie zapytać, dlaczego nazwałam go "szopomisiowaty". A więc już śpieszę z wyjaśnieniami. Na początku pluszak miał być szopem, ale po przyszyciu ogona, stwierdziłam, że wygląda to gorzej niż źle. No i teraz nie wiadomo czym jest, najbardziej chyba przypomina misia. A Wy jak uważacie?





I jak? ^^
Pozdrawiam ~ Dagmara ♥

6 komentarzy:

  1. No coś ty, nie jest tak źle! Te "gacie" w kwiatki są słodkiee :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przeuroczo :3 Mi przypomina pandę w kwiatkowych spodenkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haa, też widzę w tym pandę :D

      Usuń
    2. Noo w sumie panda też może być, to wtedy byłby: szopomisiopandowaty :D

      Usuń