niedziela, 19 lipca 2015

Naszyjnik rodem z Hogwartu ♥

Yeeaaa! Naprawiłam sobie telefon! Po co zanosić go do serwisu, lepiej pogrzebać samemu i użyć szczypty magii do naprawienia go. :D Wreszcie mogę robić zdjęcia. ♥
________________________________________________________________________________________________ 

No ale jak już jesteśmy przy temacie magii: na dzisiaj mam dla Was naszyjnik z Harry'm Potter'em. Pełno zawieszek, dwie fiolki eliksirów, ukradzione Snape'owi i... Głowa Harry'ego z modeliny. Tak wiem, dziełem sztuki to ona nie jest. :p Pierwszy raz lepiłam twarz z modeliny, przede mną jeszcze duużo pracy. ;)) 


Za duży nos, wielkie gały oczne... A o ustach już nie wspomnę...





Jak Wam się podoba?
Pozdrawiam ~ Dagmara ♥

11 komentarzy:

  1. oo akurat dziś oglądałam Harrego z młodszą siostrą :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  2. Harry niczego sobie, jak na pierwszy raz z twarzą to efekt jest rewelacyjny:-) Te fiolki są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, wygląda to wszystko razem świetnie! Jeśli chodzi o Harry'ego - naprawdę jest niezła :D
    A tak przy okazji, u mnie ważna notka, po niemalże latach :) Może znajdziesz tam coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wczoraj oglądałam. :) Widać że nie tylko ja jestem fanką Harrego. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie jestem fanką Harrego i muszę go niestety przeczytać na konkurs. Ale naszyjnik całkiem fajny. :-) Bardzo podoba mi się fiolka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi fiolkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te fiolki :D A głowa Harry'ego jak na pierwszy raz wyszła ci świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, wiesz Daga, nawet nie chodzi o podobieństwo czy niepodobieństwo, ale Twój Harry strasznie mnie urzekł!! Wow! :D W szczególności okulary, włosy i nos! Zrobiłabyś więcej takich charakterystycznych twarzy (niekoniecznie z HP;), hmm?
    Pozdrawiam,
    Maya
    Ps. Czekam na więcej Twoich zdjęć, każdych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haa, patrząc na tą postać od razu domyśliłam się kto to... Twoja twarz/ moja twarz z modeliny to dwa różne wymiary. Moje nawet nie przypominają karykatur, więc gratulacje !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomniało mi się jaką w podstawówce miałam jazdę na HP. Na szczęście mi przeszło i weszło w coś innego. Ale mniejsza. Różowa buteleczka jest prze słodziaśna! Reszta też tematycznie fajnie podchodzi. Głowa - wypowiedziałabym się krytycznie, ale wiem, że ja raczej czegoś lepszego bym nie zrobiła. Kiedyś bawiłam się modeliną białą, a potem malowałam. Czasami były to rzeźby rzadziej płaskorzeźby. Większość na konkursy, ale i tak miałam wtedy niezłą frajdę. Dzisiaj bardziej się skupiam na sztuce pisania, ewentualnie bazgrze abstrakcje pastelami :)
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się! Lubię Pottera, więc nie ma innej opcji. ;) Głowa naprawdę fajnie wyszła. :)

    OdpowiedzUsuń