niedziela, 12 lipca 2015

Naszyjnik - pingwinek z lizakiem ♥

Dawno nic nie wstawiałam, prawda? W sumie mam już napisanych (przynajmniej częściowo) kilka postów, ale jeszcze sobie poczekacie, zanim je wstawię. :D 
Który post chcecie najpierw?
1. Pomoc blogowa #3 ~ Jak dodać gadżet "etykiety"
2. To lubię #2 ~ Film "Mój przyjaciel Hachiko"
3. Playlista #1 (Kolejna nowość dla Was :D)

Jak Wam mijają wakacje? Ja całymi dniami siedzę zakopana w zeszytach i piszę. Opowiadania, które zgłaszam na przeróżne konkursy i... Książkę. Tak, dobrze przeczytaliście. Mam ambicję do napisania książki. Poważnie. Na razie mam jakieś 16 stron w Wordzie drobnym druczkiem. Biorąc pod uwagę, że piszę dopiero od jakiegoś miesiąca, to nie jest jakoś mega mało, ale patrząc na całość, to jest przede mną jeszcze dużo pracy, bo książka będzie miała coś około 200-300 stron. W głowie mam już zaplanowanych większość rozdziałów, trudniej przelać swoje myśli na papier. Ale zobaczycie, kiedyś uda mi się wydać swoje opowiadanie w formie książki, jak nie teraz to za parę lat. A! Jak już jesteśmy przy temacie opowiadań to muszę Wam się pochwalić wygraną w konkursie KLIK!. Okropnie się cieszę. ♥

Minęły już ponad dwa tygodnie wakacji. Pochłonięta pisaniem nawet tego nie zauważyłam. Muszę się ogarnąć i zacząć robić coś innego poza siedzeniem z długopisem i skrobaniem po kartce.
________________________________________________________________________________________________ 

A na dzisiaj mam dla Was pingwinka z lizakiem. Mi się podoba, a Wam? :))




Pozdrawiam ~ Dagmara ♥♥♥

4 komentarze:

  1. Przeuroczy ten pingwinek, aż się prosi, żeby go nosić :3 Gratuluję wygrania konkursu, właśnie zabieram się do przeczytania Twojej pracy.
    A jeśli chodzi o wybór posta, to ja z chęcią przejrzałabym sobie tą playlistę :)

    OdpowiedzUsuń