czwartek, 30 kwietnia 2015

Kwiecień i marzec w zdjęciach ♥

Wreszcie weekend! I to długi! W sumie tylko jeden dzień więcej, ale lepsze to niż nic. :P Przynajmniej jutro nie trzeba iść do szkoły, najbardziej się cieszę, że ominie mnie matma, historia i chemia, jedne z najgorszych przedmiotów :D (w sumie chemię nawet lubię, ale normalnie jutro pisałabym kartkówkę ;p). Tak wiem, w marcu nie było podsumowania, ale po prostu nie miałam żadnych zdjęć (a przepraszam, 2 pierwsze zdj są marcowe, ale dwu zdjęciowe podsumowanie miesiąca to raczej nic ciekawego :p). W każdym razie teraz Wam to wynagrodzę! W tym poście jest najwięcej zdjęć w historii bloga (tak mi się wydaje..), więc jest co oglądać! 

Powiększajcie zdjęcia, klikając na nie ;)




Koleżanka wyciągnęła mnie na spacer, początkowo strasznie mi się nie chciało iść, ale wiecie, ona ma zdolność przekonywania mnie do wszystkiego, grrr... Ale okazało się, że był to świetny pomysł. Obleciałyśmy razem całą Gdynię - plaża, plac zabaw, gofry, salon gier, plac z narzędziami do ćwiczeń... No ogólnie dzień był bardzo udany :)










Jak zobaczyłam te drzewa to musiałam zrobić zdjęcia. No bo powiedzcie, czy to nie wygląda magicznie? :))
























































Taak.. Całe dwa zdjęcia z Wielkanocy xd



Ahh ta moja babka ♥ nalałam na nią pięciomilimetrową warstwę lukru i nie, wcale nie była za słodka... Ale ja tam nie narzekam xd


Obiecane zdjęcia z Oceanarium (ahh, ja taki fotograf xp) ale nieskromnie mówiąc biorąc pod uwagę fakt, że robiłam je zwykłym telefonem, to wyszły całkiem nieźle :D





































A na koniec... Nie no po prostu musiałam Wam to pokazać. xdd Dwa zagubione ziemniaki wpadły za szafkę i przeleżały tam Bóg wie ile czasu. Zobaczcie co z nich wyrosło! Nie wiem jak Wam, ale mi to przypomina rafę koralową :D




No to co? Jak zwykle życzę miłego weekendu! No i ciekawie spędzonej majówki (nie zapomnijcie zrobić grilla!) 

Pozdrawiam ~ Dagmara ♥

3 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia.
    A ziemniaki ciekawie wyrosły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale ryby z pierwszego zdjęcia z oceanarium bardzo mnie bawią :P.
    Pędy z ziemniaków rzeczywiście wyglądają jak rafa koralowa. O, właśnie, muszę podlać mojego ziemniaka (rośnie sobie w doniczce). Ja na Twoim miejscu posadziłabym te w ziemi, bo ziemniaki mają bardzo ładne kwiaty :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze! Ale super powychodziły te zdjęcia, a rybki wyglądają, jakby nie było szyb. No i widzisz, jednak warto wychodzić "na miasto". Czekam na kolejny taki "wypad"!
    Pozdrawiam,
    Maya

    OdpowiedzUsuń