piątek, 24 kwietnia 2015

Kolczyki - piernikowe dziewczynki ♥

Hej Kochani! Co tam u Was? Swoją drogą cud, że w ogóle piszę tego posta. Głowa mi pęka w szwach, temperatura 39 stopni.. Czuję się jak chodzący trup (w sumie kiepskie porównanie, bo trupy nie żyją i raczej nie mogą się poruszać :p). Ale przynajmniej już jest weekend, chociaż co z tego, skoro pewnie spędzę go nad książkami. W poniedziałek test z fizyki (fizyka to zło!), we wtorek (chyba) kartkówka z bio, na czwartek jakieś pierdoły na gegrę przygotować.. Nie dobra nie chce mi się wszystkiego wymieniać, wolę o tym nie myśleć. :P Ale w sumie jeszcze 2 miechy i wakacje! Jakoś się wytrwa ;)


Piernikowe dziewczynki. Strasznie mi się podobają w swej prostocie, ale niestety, już są sprzedane :"'(


Pamiętacie o konkursie? Jeszcze możecie się zgłaszać! KLIK!
A przy okazji, póki pamiętam, zapraszam na bloga koleżanki! :D KLIK!

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ~ Dagmara ♥

4 komentarze:

  1. Jej, Dagmara zrobiła mi reklamę ^^
    Bardzo ładne te piernikowe laleczki, zamawiam!
    Zdrowiej, zdrowiej, jesteś mi potrzebna!
    Pozdrawiam,
    Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne :3
    Widzę, że nie tylko ja już odliczam dni do wakacji :D

    OdpowiedzUsuń