wtorek, 14 kwietnia 2015

Kolczyki hamburgery ♥

Byliśmy dzisiaj z klasą na wycieczce w Oceanarium (to już się robi nudne, jeździmy tam co roku! Ale udało mi się porobić trochę fajnych zdjęć, będziecie chcieli je zobaczyć w "podsumowaniu miesiąca"?). W każdym razie skoro nie muszę robić na jutro lekcji, mam czas, żeby coś tu skrobnąć. Problem w tym, że nie bardzo wiem co. :p Też tak czasem macie, że siedzicie nad klawiaturą jak jakieś sieroty i próbujecie sklecić parę sensownych zdań, ale się nie udaje? No, mnie to dopada bardzo często xdd

A na dzisiaj kolczyki hamburgery. Nie są do końca takie, jakbym chciała, muszę jeszcze trochę nad nimi popracować ;)



Pozdrawiam ~ Dagmara ♥

8 komentarzy:

  1. Wyszły Ci super, wyglądają jak prawdziwe :3 Co do zdjęć, to ja z chęcią bym je zobaczyła :D
    Ja czasami mam tak, że włączam komputer tylko po to, żeby go za chwilę wyłączyć, bo nie wiem, co ja w zasadzie chciałam na nim robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki, wyglądają realistycznie :)
    Z chęcią zobaczyłabym te zdjęcia i mam tak samo jak ty w związku z pisaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo realistycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ci wyszły :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogować. http://by-syska.blogspot.com/
    + Super blog, obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń