piątek, 13 lutego 2015

Walentynki ♥

Haha tak nienawidzę tego święta, ale po zrobieniu tego breloczka stwierdziłam, że idealnie się wpasował ;p Malinowy lód + fiolka z mikrokulkami i maleńkim serduszkiem + wstążeczki pod kolor. W tle na dodatek ozdobna serwetka. Chyba trochę przesłodziłam ;p 








 Przy robieniu fiolki całe pudełeczko mikrokulek wysypało mi się na stół. -,- Zawsze można zwalić, że to przez "piątek trzynastego" xd



A zapomniałabym...


Dziękuję za 20 000 wyświetleń *-*


Życzę Wam miłych Walentynek! :*
Buziaki ~ Dagmara ♥

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wszystko w połączeniu wygląda ;) Ja również nie przepadam za walentynkami *piontka* :D
    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny lodzik! Też nie lubię walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny brelok :), mam nadzieję że udało się wszystko pozbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obok biurka stal śmietnik i spora część wlaśnie do niego wpadła :p

      Usuń
  4. Też za tym świętem nie przepadam, ale lodzik uroczy *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lód to mój dzisiejszy faworyt. Wyszedł Ci świetnie! :)
    Również życzę Ci miłych Walentynek! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście wyszło słodko xD
    Łącznik kupiłam na manzuko.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny brelok :* A jak zrobiłaś tę górę lodzika? Może chciałabyś zrobić tutorial? :3
    (Tobie się rozsypały mikrokulki, a mi to się lakier do modeliny rozlał :") ) Gratuluję statystyk :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiękczyłam modelinę i tak jakoś ciapciałam ją narzędziem kulkowym ;p w wolnej chwili postaram się zrobić :) współczuje, mam nadzieję, że udało się go jakoś odratować? Dzięki :**

      Usuń
  8. Przesłodki breloczek <3 Szczególnie ten maleńki rożek jest przeuroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na maxa uroczy brelok :) Fajnie zgrany kolorystycznie. Urzekł mnie ten lodzik ^^ Świetny wafelek :D

    OdpowiedzUsuń