środa, 4 lutego 2015

Słodki brelok + konkurs ♥

Hej hej co tam u Was? Na dzisiaj mam dla Was brelok w odcieniach brązu :) A tak z innej beczki - wiecie, że to jest setny post na tym blogu? Hoho nieźle :D Może drobny konkurs z tej okazji? :))









W konkursie będzie można wygrać nagrodę - niespodziankę. To Wy decydujecie co to będzie. Każdy z Was napisze w komentarzu co najbardziej chciałby wygrać - modelinę, przydasie, czy może coś z wyrobów. :)

Wygrywa jedna osoba! :)


Zasady:

Obowiązkowo:

♥ należy zaobserwować tego bloga: KLIK!
♥ polubić stronę na fb: KLIK!
♥ no i oczywiście napisać, jaką nagrodę byście chcieli ;)

Na dodatkowy los:

♥ wstawić powyższy baner na pasek boczny swojego bloga
♥ napisać o konkursie w swoim poście na blogu ;)



~edit~ haha ja jestem głupia ;d najpierw ustawiam blokadę kopiowania, a potem proszę Was o wstawienie baneru na bloga -,- stąd możecie sobie ściągnąć banerek: KLIK!


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! :** 

11 komentarzy:

  1. Obserwuję bloga pod nazwą: Missi Martula
    Polubiłam stronę jako: Marta P.
    Chciałabym wygrać przydasie albo modelinę, obojętnie mi c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje bloga, jak i stronę ( Izabella.H)
    Najbardziej chciałabym wygrać przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga, jako: By Emila
    Polubiłam na fb jako: Emila Babińska
    Chciałabym wygrać przydasie :).

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny brelok <3
    Gratuluję 100 posta na blogu! W konkursie narazie nie biorę udział, ale może później, haha! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda nie chcę brać udziału w konkursie, ale gratuluję, że Tobie chce się taki organizować :D No i powodzenia tym, co biorą w nim udział.

    Koza z www.niewiernykoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Pati Tka
    Stronę na fb lubię jako: Patka Justa Wróblewska
    Ja bym chciała wygrać: obojętnie co :D
    Baner: Tak
    Informacja w poście o konkursie: Tak http://patrusska.blogspot.com/2015/02/cold.html
    Email: patunka2107@gmail.com
    Blog: patrusska.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowal mnie twoj blog i biore udzial.. a jaka nagrode to pewno jakas figurke z modeliny.,

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział w konkursie :D
    Obserwuję jako : Wigga Handmade
    Like na fb jako: Wiktoria Simonian
    Baner jest na blogu http://wiggahandmade.blogspot.com/ :)
    Ja bym bardzo chciała wygrać nagrodę niespodziankę :* Napewno mi się przyda :* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz jestem na blogu. Nie wiedziałam, że potrafisz stworzyć takie cudeńka. Są przepiękne! Oczywiście biorę udział.
    Bloga obserwuję jako Mirajena, a fb lubię jako Adrianna Frasz i jako Zagubiona w Wyobraźni.
    Banner tu: http://przez-pryzmat-marzen.blogspot.com
    a wspomniane o konkursie będzie w następnym poście. Pozdrawiam ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje bloga jako Wiktoria Poczkajska!
    Polubiłam fanpage na Facebooku jako: Wiktoria Poczkajska

    Chciałabym wygrać przydasię.
    Powodzenia wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń