sobota, 28 lutego 2015

Podsumowanie lutego + największe zakupy ever ♥

Dzisiejsze podsumowanie miesiąca będzie trochę inne niż zazwyczaj. Zdecydowałam, że nie będę robić dwóch postów - jednego z podsumowaniem , a drugiego z zakupami, tylko pokażę to wszystko w jednym wpisie :))

Paczka od True Mess

Jeżeli czytacie bloga Julii (True Mess KLIK!) to z pewnością wiecie, że postanowiła ona zrezygnować z lepienia. Co prawda trochę szkoda, bo tworzyła naprawdę bardzo ładne rzeczy, ale to Jej wybór. ;) W każdym razie sprzedawała rzeczy, które już się Jej nie przydadzą i mi udało się odkupić "kilka drobiazgów" :D





Maszyna do makaronu! Bardzo się przyda przy rozwałkowywaniu modeliny ♥



Wałek akrylowy! Już nie będę musiała się trudzić z rozwałkowywaniem modeliny przez folię zwykłym plastikowym wałkiem :D


Fimo liquid ♥



No i wreszcie profesjonalne lakiery! 2 wersje - matowy i błyszczący :D


Foremki! Najbardziej się cieszę z tych piernikowych ludzików, są takie urocze ♥ no  i wreszcie mam foremki na podstawy babeczek :D


Mnóstwo modeliny :)) niektóre kostki są prawie całe, inne tylko w połowie, ale jest tego naprawdę 
sporo :D


Za wszystko zapłaciłam ok. 230 zł, ale jak na tyle rzeczy to jest to naprawdę bardzo mało :)))

Paczka z allegro


Fimo soft: 10, 33, 24, 0
Fimo effect: 2 kostki 014
Zamiast fimo effect chciałam kupić fimo soft 0, ale po złożeniu zamówienia i zapłaceniu okazało się, że soft została tylko jedna w magazynie . :/ No cóż, zobaczę jak się sprawdzi effect ;)

Zapłaciłam ok. 50 zł

Paczka z Kreatywnego Straganu


Całość :D


 półperełki


fimo soft 0 (tutaj też była ostatnia w magazynie, co się dzieje na tym świecie, biała fimo - zagrożony gatunek!)


10 baz wsuwek ^^


 trzymadełka


 łańcuszek


 talerzyki ceramiczne (jak zwykle nie spojrzałam na wymiary i ich wielkość bardzo mnie zaskoczyła - myślałam, że będą przynajmniej 2 razy większe ;p)


 kaboszony róże 


 foremka - gofr myszka mickey ^^


 gratisy :D



Za paczkę zapłaciłam ok. 56 zł :)

Empik



 taśmy dekoracyjne ♥


 dwustronne taśmy 3D







 ozdoby do scrapbookingu ^^


arkusze papieru do kartek scrapbooking'owych :))

Za zakupy zapłaciłam jakieś 90 - 100 zł, już nie pamiętam ;p

Podsumowanie w zdjęciach

Nie jest tego dużo, bo nie miałam wielu ciekawych zdjęć,  a nie chciałam wstawiać jakiś bzdur ;p







 Emm... Tak robię zdjęcia pomarańczom...




Tak wyglądała moja nauka roli na przedstawienie :p


Haha pieseł na parapecie... Tak bardzo normalne xd

Trochę się rozpisałam :D
A i do konkursu (KLIK!) zgłosiło się tylko kilka osób, więc przedłużam go do końca marca...

pozdrawiam cieplutko ~ Dagmara ♥

12 komentarzy:

  1. Zaszalałaś XD Foremki najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu, ile tu tego wszystkiego! Zazdroszczę Ci udanych zakupów :D Wszystko wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już mówiłam- zakupy genialne i fajne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się obłowiłaś :D świetne zakupy ;)
    Masz super blog, zostawiam obserwację, będę wpadać i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ogromne zakupy :). Ej, ja też bym chciała używaną maszynkę do makaronu, ale ceny nowych w internecie zaczynają się od 80 zł, więc nie jest źle :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow trochę nakupowałaś :-D Nie wiedziałam, że w Empiku mają takie śliczne taśmy!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ale ogromne zakupy i cudne te taśmy z empiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieżly Shopping! ;) Długo takiego nie robiłam, może po urodzinach mi się uda :D

    Najlepsze są te taśmy! Aż się chce kleić :D

    OdpowiedzUsuń