wtorek, 10 lutego 2015

Dziennik Riddel'a ♥

Gratka dla fanów Harry'ego Pottera! Proszę Państwa przedstawiam.. Horkruksa Lorda Voldemorda, czyli dziennik Toma Riddel'a! Już oczywiście w fatalnym stanie po przebiciu kłem bazyliszka. ;p Jak widzicie nie próżnuje, chcę te ferie wykorzystać w najbardziej kreatywny sposób jak to tylko możliwe. Postanowiłam sobie, że codziennie będę coś lepić. Jak na razie wszystko idzie po mojej myśli, ale zobaczymy co będzie później :D
















Podoba Wam się? Są tu jacyś Potterhead? :D

Pracę zgłoszę na konkurs: KLIK!



Buziaki ~ Dacia ♥

15 komentarzy:

  1. Jejku jaki cudowny, prześlicznie lepisz :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ;) Bardzo ładnie Ci wyszedł :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci wyszedł! Sama bym na to nie wpadła :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł :D Powodzenia w konkursie!
    Przy okazji, dziękuję bardzo za miły komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kreatywne :D Ja jestem fanką Harrego, właśnie w ferie czytam całą serię od początku i akurat teraz drugą część "Komnata Tajemnic" :D
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Jako Potterhead muszę zwrócić Ci uwagę. Piszemy "Harry'ego" ;-)
    Bardzo ładny dziennik ^^
    Pozdrawiam i najlepiej popraw błędy ; 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Jako Potterhead muszę zwrócić Ci uwagę. Piszemy "Harry'ego" ;-)
    Bardzo ładny dziennik ^^
    Pozdrawiam i najlepiej popraw błędy ; 3

    OdpowiedzUsuń
  8. O nieźle Ci to wyszło!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Po prostu rewelacja :) Uwielbiam oglądać takie cudeńka - sama niebyt zdolna jestem pod tym wzgledem :P Życzę Ci wygranej, bo zasługujesz :) Praca świetna, choć samego Harrego nie lubię :P
    odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziennik jest super! Sama mogę się określić jak potterhead więc odemnie dostajesz szóstkę ;)
    Moze masz ochotę na wspólną obserwacje? Jakby coś ja już obserwuje.

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń