sobota, 31 stycznia 2015

Styczeń w zdjęciach ♥

Tak, tak przyjaciółka poprosiła, żebym zrobiła ten post (pozdrawiam Maja :D). Powiedziała, że takie posty to fajny pomysł (wy też tak uważacie, prawda? :D) No i poszłyśmy dzisiaj na dwór porobić zdjęcia, więc doceńcie to, że wyszłyśmy z domu w taki mróz :) 


 najnudniejsza lektura na świecie i jedyna, której nie przeczytałam :D


Grrry te ostatnie tygodnie przed feriami to była jakaś masakra...


 Mówiłam już, że nienawidzę matematyki? ;-;






































Nie, wcale nie uważam, że jestem za stara na zjeżdżanie z górki i lepienie bałwana :D niestety nie miałyśmy marchewki i nos naszego bałwanka jest ze śniegu ;p

Miłych ferii! (a jeżeli już ich nie macie to po prostu dobrych ocen ;p)

Pozdrawiam serdecznie ~ Dagmara ♥


8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście świetny pomysł na post :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ..., moje buty nadal się suszą (po niewidzialnym "jeziorze")... :')
    Ale i tak było najlepiej! ^^ Życze Ci najwspanialszych i dobrych ferii bez mokrych skarpet, ale z dużą ilością czekolady!!
    Pozdrawiam,
    Maja (tak, tak, ta co karmi obce psy chrupkami kukurydzianymi) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha padłam :P tak tak było świetnie ^^ a ja Ci życzę miłego wyjazdu i dużej dawki smiechu ;) no i żebyś patrzyła pod nogi, zanim sie okaże, że stoisz na przykrytym trawa jeziorze :D

      Usuń
  3. Nie tylko ty uważasz, że "Krzyżacy" to najnudniejsza lektura. Choć ja dość dawno chodziłam do szkoły to nadal pomimo upływu lat nie lubię tej książki. Ja przebrnęłam tylko przez 3/4 tomu pierwszego, drugiego nie tknęłam.

    A zdjęcia bardzo fajnie wyszły, ale bałwan i tak jest najlepszy.

    P.S. I jak nie chcesz aby kopiowali twoje fotki to może zacznij je oznaczać swoim logo, bo wiesz, że nawet jak przeglądarka je pokaże to i ktoś może sobie je zapisać.

    Pozdrawiam, bardzo sympatyczny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wlaśnie miałam zamiar zacząć oznaczać zdjęcia, ale chciałam szybko dodać tego posta ;) jak już sie nauczę to dodam "gadżet" uniemożliwiający kopiowanie treści :)

      Pozdrawiam serdecznie ~ Dacia ♥

      Usuń
  4. Krzyżaków przeczytałam całych wbrew pozorom nie było tak źle. Mi do ferii zostały jeszcze dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasza pani z polskiego stwierdziła,że "Krzyżacy" to beznadziejna książka dla młodzieży i w dodatku ogwiazdkowana,więc my czytamy tylko jej fragment ;3

    P.S. Miłych ferii! Mieszkamy jak widać w tym samym regionie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja akurat lubiłam Krzyżaków - przeczytałam w wakacje i bardzo mi się podobała :) natomiast nie przebrnęłam przez te wszystkie Nad Niemnem, Siłaczki itp :/

    OdpowiedzUsuń