poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wyniki konkursu ♥

Nadeszła chwila prawdy. ;p Postanowiłam, że nagram filmik z wynikami, aby nie było wątpliwości ;)


Kurcze, wiecie dlaczego filmik jest takiej marnej jakości? Jak go odtwarzałam na komputerze, to wszystko było widać idealnie -,- 

Jeśli nie wygrałeś/aś nie martw się! Niedługo planuję zrobić kolejny konkurs. Wtedy będziecie się mogli wykazać kreatywnością, bo będzie to konkurs na najładniejszy wyrób, czy coś w tym rodzaju. :)

Pozdrawiam ~ Dacia ♥

6 komentarzy:

  1. Szkoda ze nie ja ale no cóż, z moim pechem który sięga poniżej normy nic nie zrobie. Brawa dla zwycięscy ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pełen profesjonalizm! Gratuluję zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj! Ale szkoda, że nie zdążyłam się zgłosić... W następnym konkursie na pewno wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I gratuluję zwyciężczyni! ;)

      Usuń
    2. Haha ja już się dziwiłam, że Ciebie tu nie ma ;) pozdrawiam ~ Dacia ♥

      Usuń