sobota, 13 grudnia 2014

Paczka z Beads.pl ♥

Hej ;) pare dni temu przyszła do mnie paczka z Beads.pl, wybaczcie, że pokazuję ją dopiero teraz ;d Dostałam też paczkę z Korallo.pl, ale zdjęcia, które zrobiłam wyszły dosyć kiepsko.. Chcecie mimo to je zobaczyć?


 Bigle ;3


 łańcuszki ^^


 końcówki ;)


karabińczyki :]


 końcówki do zakańczania bransoletek ♥


 zawieszki :)


 półfabrykaty ^^


 perełki, cekiny i gratis ♥


papierowe serwetki, sznurek skręcany, szczypce tnące (nie macie pojęcia jakie one są malutkie) i kupon rabatowy (5%) na następne zakupy :D


5 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem co za cuda z tego stworzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ilość. ;) podejrzewam, że dużo pięknych prezentów z tego wszystkiego stworzysz. ;) fajnie tak samej robić sobie bransoletki, zawsze można coś nowego wymyślić i nie trzeba się ograniczać. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa! Może kiedyś zrobię tam zakupy :)
    Dodaję do obserwowanych i mojej listy ulubionych blogów :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    nnatsuuart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa, nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę :D Pokazuj paczkę z korallo :D

    OdpowiedzUsuń