środa, 29 października 2014

KONKURS!!!

Tak wreszcie ♥ Długo mnie tu nie było, ale jak już pisałam miałam problemy z kompem. :P Wreszcie jestem i w końcu zapraszam Was na konkurs z okazji 10 000 wyświetleń ♥♥♥

Na początek zachęcę Was zdjęciami:









Jak widzicie trochę tych nagród jest, więc chyba jest o co walczyć. :P A zasady są prościutkie, wystarczy:

♥Zaobserwować tego bloga
♥Zaobserwować tego bloga (fajnie by było, gdybyście zostawili jakiś komentarz, ale oczywiście nie nalegam ♥)
♥Wyrazić chęć udziału w konkursie w komentarzu : ) Wystarczy zwykłe "zgłaszam się"

Możecie się zgłaszać do 30.11.14 r. Wyniki ogłoszę tego samego następnego dnia ;3


Powodzenia!!!














31 komentarzy:

  1. Wszystkie zasady spełniłam i chętnie wezmę udział w Twoim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wezmę udzał w konkursie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze takie pytanie. Do kiedy można się zgłaszać i kiedy będą wyniki?

      Usuń
  3. Mozna sie zglaszac do końca listopada, wyniki oglosze tego samego dnia ;3 zupelnie zapomnialam o tym napisać :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ILE CUDOWNOŚCI *u* Zgłaszam się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudnośći. Cieszę się że wróciłaś i to jeszcze z niespodzianką. Oczywiście:
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :) Mam nadzieję że mi się poszczęści :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby co to ja . Tylko zmieniłam nazwę :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ten zaobserwowałam teraz a tamten już od dawna, skomentowałam również

      Usuń
  9. Z przyjemnością biorę udział w konkursie. Oba blogi obserwuję jako Atramk.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzoooo długo robie takie cudeńka i chciałabym wygrać, spełniłam wszystkie reguły spełniłam. Niedułgo terz chce zacząć takie poradniki na niedułgu otwartym kanale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam kom wczoraj ale nie doszedł dlatego taje teraz i się nie rospisuje ;3 pozdrawiam rzycze kariery na blogu na takim poziomie jakim marzysz c:

      Usuń
  11. Chętnie przygarnęłabym te kolorowe cudowności. Oczywiście wyrażam chęć udziału w zabawie :)) Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyrażam chęć udziału (oficjalnie tak)
    Gratuluję taaaakiej liczby wyświetleń ;>

    OdpowiedzUsuń