wtorek, 5 sierpnia 2014

Wymianka z Magdą

Hej! Wczoraj przyszła do mnie paczka od przemiłej Magdy  z tego bloga :-). Dostałam mega dużo rzeczy, nie spodziewałam się aż takiej ilości ^^ Niektóre już wykorzystałam, bo nie mogłam się powstrzymać *u*.


 Kolczyki *u*


i piękne bransoletki ^^


 różności ;)


 różności ^.^


 półfabrykaty ;d


 microkulki ^^


brokaty i cekiny ^-^


 sznurki ;-)


 koraliki ^^


 odbitki do foremek ;>


 materiały :D


 narzędzia ;-)


wykrawaczki i stempelki ^^


foremki!!! Jakieś 30 sztuk *-*

Dziękuję Ci za wymiankę, jestem bardzo zadowolona ^^

5 komentarzy:

  1. Naprawdę dużo fajnych rzeczy dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile rzeczy!! Ale masz fajnie! Cudowne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. WOw jaka mega wyposiona wymiana, aż ci zazdroszcze bo też lubię takie rzeczy robić :P

    *http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, szkoda, że tak dużo rzeczy Ci ode mnie z wymiany dała :/
    Np. 9 foremek jest ode mnie, kredki z trzeciego zdjęcia, koraliki białe drewniane, koraliki plastikowe kolorowe walce, koraliki z kolorowymi literkami, kilka brokatów i kilka innych rzeczy... Szkoda, że oddała przedmioty ode mnie :/

    Poza tym chyba mnie okłamała odnośnie wysyłki wymianki, bo niby, że wysłała, a żadnego awizo ani zawiadomienia/zawiadomienia powtórnego później nie było, a czekałam coś koło miesiąca. Później mi napisała na Facebooku, że nie odebrałam przesyłki, więc odesłali przesyłkę do niej, a ona jako rekompensatę wysłała mi kilka rzeczy. Najpiękniejsze jest to, że gdy ją zapytałam ile zapłaciła za przesyłkę wysyłając pierwszą paczkę, to powiedziała mi, że 3,75 zł czyli tyle, ile za przesyłkę do 500g w gabarycie B. Czyli żadnej kasy nie dopłacała, a jeżeli się chce, żeby odesłali paczkę, gdy adresat nie odbierze przesyłki, to trzeba dopłacić coś koło złotówki... Także ja już jej trochę nie ufam :/

    OdpowiedzUsuń