piątek, 1 sierpnia 2014

Tutorial na Cookie Monster'a!

Hej :3 Wakacje mijają jak na wyścigi, ani się obejrzysz, a tu już pierwszy miesiąc z głowy :'-( Chyba dosięgło mnie wakacyjne lenistwo, bo nic mi się nie chce ani lepić z modeliny, ani robić bransoletek, ani nic podobnego. Miałam zamiar w wakacje potworzyć a tu na nic nie mam ochoty, całymi dniami tylko się wyleguję, leżę lub śpię... No, ale dosyć o mnie, wygrzebałam gdzieś tutorial na ciasteczkowego potwora, którego jeszcze nie pokazywałam, wiem, że jest to już oklepany temat, ale lepsze to niż nic^^


Z niebieskiej modeliny robimy kuleczkę,


 rozpłaszczamy ją


 i igłą robimy na niej takie jakby "krzyżyki",


 aż do powstania takiego czegoś :p.


 Wygładzamy brzegi palcami,


 patyczkiem lub narzędziem robimy usta,


 a w dziurę wklejamy kawałek czarnej modeliny.


 Robimy "oczodoły"


 i przyklejamy oczy ;-).


Ostatnim krokiem jest dodanie pokruszonego ciastka  i potwór jest gotowy ^^

Pozdrawiam i życzę przyjemnego sierpnia ;-)

5 komentarzy: