wtorek, 8 lipca 2014

Tutorial na buteleczkę ze wspomnieniami...

Cześć! Co tam u Was? Mam nadzieję, że dobrze spędzacie te wakacje ;-) Ja na razie siedzę w domu i tworzę ^^ Co prawda nie czuję się najlepiej i moja nieobecność tutaj jest tym właśnie spowodowana :-( Niedawno byłam na plaży i znalazłam dużo, dużo bursztynków (wszystkie, które widzicie na pierwszym zdjęciu). Wpadłam na pomysł zamknięcia wakacyjnych wspomnień  we fiolce, a że efekt jest ciekawy postanowiłam się nim z Wam i podzielić ^o^.


Przygotowujemy potrzebne produkty: piasek, malutkie muszelki, bursztyny i fiolkę.


 Wsypujemy piasek do buteleczki,


dodajemy trochę bursztynów i muszelek.


 Jeśli chcemy, możemy doczepić łańcuszek, aby wspomnienia zawsze były z nami ;-) Oczywiście do buteleczki możemy wsypać jeszcze inne rzeczy, które nam się kojarzą z wakacjami.


(Przepraszam, za słabą jakość zdjęć..)

Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!!

3 komentarze:

  1. Ale dużo tych bursztynków znalazłaś! Ja zawsze znajduję maximum 2 >.<
    Fajny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :)
    Takie same widziałam nad morzem jako pamiątki ;3

    OdpowiedzUsuń