czwartek, 1 maja 2014

Rainbow loom

Cześć! Wczoraj przyszła do mnie paczka z allegro. Kupiłam zestaw rainbow loom, czyli zestaw do robienia gumowych bransoletek. Jest on bardzo popularny w Stanach, teraz rozpowszechnia się i w Polsce. Kupiłam największy możliwy w naszym kraju i jednocześnie najdroższy :p. Ale i tak nie był zbyt drogi, bo dałam za niego ledwie 91 zł już z przesyłką.



Kolory gumeczek: fioletowy, zielony, różowy, granatowy, żółty, czerwony, czarny, biały, błękity i pomarańczowy.


 Krosno


Narzędzie 3 w 1: szydełko, końcówka do robienia jednego splotu bransoletek (albo i więcej, ale jeszcze się nie znam) i jakaś dziwna końcówka do robienia nie wiem czego (jak się dowiem to Wam 
powiem)



Gratis 10 gumowych zawieszek


 i czerwono-białe gumki :-)


Były też 4 przegródki, które można dołożyć żeby mieć więcej komórek na gumki.


 Zapięcia, których dostałam za mało o 25 sztuk :-(. Ale i tak się nie sprawdzają, bo łatwo się odpinają (szczególnie te w kształcie C)


Dlatego ich nie używam, wolę zwykłe srebrne ogniwka.
No to chyba tyle. Zrobiłam już kilka bransoletek, niedługo je pokażę. A tak ogólnie to z zestawu jestem bardzo zadowolona. Gumeczki są mocne, nie przerywają się i mają bardzo ładne kolorki. Sama technika plecenia też jest bardzo łatwa a bransoletki robi się w około 15 minut.

Życzę wszystkim udanej majówki :-)

8 komentarzy:

  1. Też zawsze chciałam mieć ten zestaw!! Fajnie masz ;) Zawieszki z sówką i żółwikiem *.* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, też mi się te dwie strasznie podobają ;-)

      Usuń
  2. Świetny zestaw <: Chętnie pooglądam Twoje bransoletki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj musze to mieć! Za niedługo dzień dziecka :)

    Zapraszam :) http://malinowypotworekx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że ktos się tym zajmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :)
    mam pytanie
    gdzie to kupiłaś? bo też bym takie chciała, ale nie wiem gdzie mogę takie dostać
    i w miarę takie żeby jeszcze były, to byłoby super
    z góry dziękuję za odpowiedź :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń