czwartek, 22 maja 2014

Bransoletka rainbow loom

Hej hej! Dziwicie się, że dodaję posta o tak wczesnej godzinie? Teoretycznie siedziałabym w szkole, ale moja klasa ma dziś dwudniową wycieczkę do Torunia i pewnie fajnie się bawią. A ja z powodu nieustannych zawrotów głowy oczywiście nie mogłam pojechać :"-(. No cóż, dla Was to może i lepiej, bo nadrobię zaległości na blogu, chociaż i tak mało kto tu wchodzi ;-(. No trudno, dzisiaj pokażę wreszcie moje rainbow loomowe bransoletki i tutorial jak je zrobić ;-)
No to zaczynajmy!


 Tak wyglądają :-)


Na dwa kolce nakładamy gumeczkę, zawijając z niej taką oto ósemkę,


nakładamy jeszcze dwie gumki, tym razem już normalnie,


 wyjmujemy szydełkiem gumkę z samego dołu i od obu stron przekładamy na górę.


 Teraz dokładamy kolejną gumeczkę,


 powtarzamy przekładanie gumki


i cały czas wykonujemy te same ruchy :-)



Aż powstanie wężyk odpowiedniej dla nas długości ;-)


Doczepiamy zapięcie, lub kółeczko montażwe, i możemy zacząć nosić bransoletkę!

Znam jeszcze dwa inne sploty, ale to kiedy indziej ;-)
To papa!

10 komentarzy:

  1. Jaka ładna <3 uwielbiam takie połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna :3 Musze kupić sobie Rainbow Loom :3 Ile dawałaś za zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy o takich nie słyszałam, ale są... ciekawe. Też ostatnio mam lekkie zawroty, ale to raczej nic poważnego. Hahah, ja bym się nawet cieszyła, w końcu przedłużony weekend! :3
    A wejściami się nie przejmuj, żeby odnieść sukces trzeba także reklamować, komentować inne blogi i to nie tylko te o tematyce modelinowej. ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :)
    Zdrowia życzę, żebyś następnym razem pojechała na wycieczkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne bransoletki :-). Ostatnio rainbow loom zrobiły się bardzo popularne.
    Zapraszam na przydasiowe rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te gumkowe bransoletki:) moja siostrzenica też takie robi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe bransoletki. Może zrobisz post pokazujący wszystkie takie bransoletki?

    OdpowiedzUsuń