niedziela, 6 kwietnia 2014

Puzzel i popcorn ^^

Cześć! Dzisiaj wpadam na chwilę, ale nie martwcie się: mam wolne do środy, co znaczy, że więcej czasu na modelinę! No i postaram się do tego czasu jeszcze coś napisać :-) Niedawno zrobiłam dwa wisiorki: puzzla i popcorn. Za tego drugiego zabierałam się już od dłuższego czasu, ale jakoś zawsze miałam za mało białej modeliny .__. No, ale teraz pomyślałam, że w środku mogę zrobić "atrapę", czyli, że na samym dole jest folia aluminiowa, a potem kawałek nieużywanej masy :3




Pozdrawiam :-)

3 komentarze:

  1. Świetne naszyjniki! Ja też mam zawsze mało białej modeliny, dlatego uważam że te "atrapy" to dobry pomysł na oszczędzanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko u ciebie tak realistycznie wyglada, gratuluje talentu :)
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Może zechcesz zostać tam na dłużej albo przygarnąć którąś z moich prac :)
    Pozdrawiam wiosennie i życzę udanego tygodnia
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne naszyjniki, super popcorn
    Yashleyhekatemonster blogspot.com

    OdpowiedzUsuń