niedziela, 2 marca 2014

wygrana w candy

Nie tak dawno temu pisałam o candy w sklepiku dla was organizowanym przez Michuzię. I nie uwierzycie: WYGRAŁAM!. Jest to wprawdzie nagroda dodatkowa, ale jestem w szoku ile rzeczy dostałam! Obliczyłam sobie ile bym zapłaciła za tą paczkę i wyszło prawie 70 zł, więc jak na nagrodę dodatkową to bardzo dużo i jestem bardzo szczęśliwa :-) Wiem, że dość dawno nie było postów, ale nie miałam ani czasu, ani weny :-(


Chciałam na walentynki zrobić tutek na misia z serduszkiem, ale nie udał się i skończył pod moją pięścią...


A tu całość paczuszki


kostka premo cukierkowy róż i fimo biała


foremka na serduszko z kokardką


2 małe fiolki, ale niewyraźne zdjęcie, przepraszam ;-(


śliczne zawieszki


półfabrykaty


patyczek fimo truskawka


talerzyki i kubeczki :-)


fimo liquid 5 ml. i aromat do modeliny




4 komentarze:

  1. Fajnie masz ;)
    Mam nadzieję że też kiedyś uda mi się coś wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja też brałam udział w blisko 20 konkursach modelinowych, myślałam, że nic z tego nie będzie, a tu nagle niespodzianka!

      Usuń
  2. Fana paczka i gratuluję :)

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń