piątek, 14 marca 2014

Recenzja modeliny PREMO!

Cześć! Tak jak obiecałam wreszcie recenzja modeliny PREMO! Sculpey. Osobiście uważam, że jest to najlepsza modelina na świecie i jak najbardziej ją polecam. Dlaczego? Przeczytajcie dalej a się dowiecie ;-)

ZALETY:

* Nie jest ani za miękka, ani za twarda, według mnie idealna.
* Ma bardzo ładne kolory.
* Nie klei się do palców (co jest dla mnie bardzo ważne, gdyż jak modelina jest za miękka (np. Astra) to nie da się z niej dobrze lepić).
* Nie łamie się po pieczeniu (przynajmniej mi się to jeszcze nigdy nie zdarzyło).
* Ładnie błyszczy, nawet bez użycia lakieru.

* Nie brudzi rąk.
* Bardzo przyjemnie się ją wyrabia.
* Dość łatwo odkleja się od podłoża.
* Są dwa rodzaje modeliny premo:
-zwykłe premo
-premo accents; jest ona twardsza od tej zwyczajnej, ale nie ma problemów z ugniataniem. Posiada kolory: metaliczne, błyszczące i brokatowe.

WADY: 

Jest ich stanowczo mniej niż zalet, nie warto zaprzątać sobie nimi głowy ;P

* Cena-jest to ok. 10 zł za jedną kostkę :-( Jednak np. sklepik dla was oferuje kostke w cenie 6,5 zł i ta opcja bardziej mi się podoba. Wspominam to przy każdej okazji: cena nie jest wszystkim, liczy się jakość, więc lepiej wydać więcej a być zadowolonym z efektu, niż kupić tanio a źle :-)

* Jest ona trudno dostępna, ale zawsze można kupić przez Internet :-)
* Czasami minimalnie mo że się kruszyć, ale wystarczy trochę ją pognieść i problem z głowy :-)

CAŁOŚCIOWA OPINIA: JAK NAJBARDZIEJ POLECAM PREMO! JEST TO WYJĄTKOWA MODELINA, POSIADAJĄCA BARDZO WIELE ZALET!


No to wszystko co wiem na temat modeliny PREMO! Sculey, jak coś mi się przypomni to dopiszę :-)


papa, miłego weekendu

2 komentarze:

  1. Czekałam na tą recenzję, bo nigdy jeszcze nie miałam styczności z Premo. Chyba jednak się na nią zdecyduję :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://beads.pl/index.php?route=product/search&search=Modelina+&page=2 i tak wolę FIMO :3

    OdpowiedzUsuń