poniedziałek, 10 marca 2014

Recenzja modelinowa cz.2

Cześć! Dzisiaj idę do szkoły na później, więc mam czas na wyrażenie mojej opinii o modelinie fimo. Niedługo napiszę o premo, ponieważ na temat mojej ulubionej modeliny chciałabym się trochę rozpisać.

1. FIMO

Jest to masa termoutwardzalna wysokiej jakości. Wiele modeliniarek uważa ją za modelinę najlepszej jakości. Jednak ja mam na ten temat odmienne zdanie.

ZALETY:

* Ma bardzo ładne kolory.
* Nie kruszy się po pieczeniu.
* Są trzy rodzaje fimo: soft (czyli bardzo miękka), classic ( trochę twardsza) i effect (twarda; jak sama nazwa mówi, ma różne efekty, np: z brokatem, transparentna, metalizowana, czy przezroczysta). 

WADY:

* Jest droga, jednak jak już wspomniałam przy poprzednim poście liczy się jakość, nie cena.
* Po upieczeniu przeze mnie fimo stała się twarda, ale tył figurki kleił. Pomyślałam, że pewnie za krótko ją piekłam, więc włożyłam ją do pieca jeszcze raz, a potem kolejny i nic, dalej była klejąca. Nie wiem, czy to jest wada modeliny, czy pieca, ale przy żadnej innej modelinie tak się nie stało :/
* Strasznie przyklejają się do niej paprochy. Wiem, że każda modelina się może pobrudzić, ale na fimo wyjątkowo tą wadę widać ;-(


No to by było na tyle, jak jeszcze coś mi się przypomni, to dopiszę :-)

1 komentarz:

  1. Bardzo dobra recenzja! I fajnie że chcesz się rozpisać o premo bo chciałabym ją kiedyś kupić i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń