sobota, 25 stycznia 2014

tutek na sowę

Cześć! Tak jak obiecałam, dzisiaj tutek na sowę . No, tydzień ferii minął, a ja jeszcze nie zrobiłam niczego szalonego :-/ Gdyby tak czasem można było zatrzymać czas i dłużej móc się z czegoś cieszyć. No ale cóż nie ma jeszcze takiego wynalazku :-(

1. z kawałka modeliny w wybranym kolorze robimy kulkę a następnie ją rozpłaszczamy


2. okrągłą foremką wycinamy uszy (ja w tym celu wykorzystałam nakrętkę od pudełeczka :-))


3. powstaje takie coś:


4. z modeliny w innym kolorze formujemy kulkę, rozpłaszczamy ją i przecinamy na pół


5. palcami zaokrąglamy brzegi


6. doczepiamy skrzydełka do ciała sowy


7. dodajemy oczy i fakturujemy skrzydła


8. doczepiamy dziób i fakturę na ciele i nasza sowa gotowa! :-)


1 komentarz:

  1. Łał! Świetna sówka! Na pewno spróbuję zrobić :D http://cookiedesignn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń