piątek, 31 stycznia 2014

Paczuszka z beads.pl

Hej! W środę przyszła do mnie paczka z Beads.pl. Wybaczcie mi, że dopiero teraz ją pokazuję, ale nie miałam czasu ;-(. W każdym razie jestem z niej bardzo zadowolona. Przesyłka jak zwykle ekspresowa, co jest naprawdę ogromną zaletą. Zamówienie złożyłam w poniedziałek, w środę koło 15.40 listonosz zadzwonił do drzwi ;-). Zdarzyło się kilka niedociągnięć, ale są one tak malutkie, że naprawdę mogę przymknąć na to oko ;-).


Wszystko razem ;-)


Narzędzia do modeliny


 Różne końcówki, zatyczki do telefonu, karabińczyki i wkręty antyczny brąz i antyczne srebro. Jednak zamawiałam srebrne wkrętki, a dostałam antyczne srebro ;-( Jeśli chodzi o te największe końcówki szczęki, na samym dole to mają wymiary 16x7 mm, choć miało być 13x7 mm. No trudno, te też się przydadzą. Zastanawia mnie jedno: ostatnio jak chciałam kupić właśnie taką wielkość na beads, nawet nie było ich w ofercie, heh :-)


Karabińczyki do breloków, fiolki, zawieszki muffiny (które są naprawdę bardzo ładne), gwiazdki i felerną zawieszkę antyczną kłódkę z kluczem. A dlaczego felerną? Ponieważ miała być taka jak na bransoletce poniżej :-(


2 filiżanki, koraliki kostki, kolorowe drewniane koraliki, patyczek fimo pomidor i banan oraz łańcuszek kulkowy 1 metr (chciałam zamówić 6 m, ale jak się potem okazało w magazynie został tylko 1 m ;-( ). W gratisie dostałam 2 złote koraliki oraz 1 zepsuty kolczyk, który musiałam wyrzucić :-(



Takie bardzo ładne skręcane sznurki


Sznurki woskowane, sznurek baker's twine i wstążki.

Jestem zadowolona z zakupów, mimo paru niedociągnięć. Za paczkę zapłaciłam ok. 70 zł, co według mnie nie jest jakoś mega dużo za tyle rzeczy :-). Dzisiaj lub jutro spodziewam się paczek z Korallo.pl oraz passionroom, ale to zależy czy poczta się sprawdzi.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)

5 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :3
    W środę też przyszła do mnie paczka z beads :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że dałaś obiektywną recenzję. To pewnie przyda się wielu osobom :) Zapraszam do mnie:
    http://ktogus.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie głupio, że firma dala ci nie do końca to, co kupiłaś. Jakbyś się uparła, że nie chcesz tej felernej kłódki, możesz złożyć reklamację. Ale i tak super zakupy! :)


    Wyłączyłabyś weryfikację obrazkową, bo to strasznie denerwuje? :)
    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe komentarze ;-) A co do weryfikacji to chyba już ją wyłączyłam, nawet nie wiedziałam, że na moim blogu jest takie coś :-) Jakby jednak dalej była to dajcie znać :-)

      Usuń
  4. Cześć! Zostałaś prze ze mnie nominowana do LBA. Pytania znajdziesz tu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń